Det blev en lugn kväll trots allt.

Jag känner mig som en riktig blogg nörd idag. Men det beror mest på att jag har suttit ensammen hos min pojkvän hela dagen. Just nu har han bosatt sig i garaget för att byta dämpare på hans pojkvän (skotern). Så jag sitter alldeles ensammen här uppe och ligger mest och läser.

Det blev inte att fara på fest idag. Jenny var sjuk men då skulle vi troligtvis festa nästa helg istället och gå på stan någon gång i veckan. Jag kände fortfarande taggen för att fara på fest. Vill ha på mig min nya, helt underbart snygga kjol men vi orkade inte, så vi stannade hemma. A ville ju som sagt sätta på sina nya dämpare också. Så jag gick på OK och köpte coca cola och choklad. Jag har varit utan nu i nästan en månad. Men någon gång då och då måste man ju få flåda litegrann. Jag får straffa mig med en lång promenad imorgon med mamma. Jag ska hem tidigt så att jag kan skriva artikeln som ska vara färdig på måndag. Men det tar inte så lång tid tror jag.

Jag har börjat läsa en jätte bra bok som heter "Innan jag dör". Den handlar om en tjej som har leukemi. Och boken handlar om vad hon ska göra den sista tiden innan hon dör. Jag har bara hunnit läsa ca 50 sidor än men den verkar jätte bra! Det känns dock som om jag kommer börja gråta i slutet av den.

Jag är föresten väldigt sugen att fara till Ikea och titta på nå möbler och längta tills jag ska flytta hemifrån. Så jag lovar, direkt när A får körkort blir det raka vägen till Haparanda! Vare sig han vill det eller inte. På tal om körkort så klarade A "lilla uppkörningen" igår och har bara den stora kvar. Grattis till dig älskling! Nu ska jag fortsätta läsa och hälla i lite mer Cola i glaset. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback