Benjamin Buttons otroliga liv.

Igår såg vi Benjamin Buttons otroliga liv och den var jätte bra måste jag säga! Man satt och var hur nära gråten som helst under hela filmen. Den måste ses! Och jag tycker att det är en väldigt bra film idé. Jag och André for på bion med Sandra och Anton. Men det var ganska många som såg filmen. Sara och Jonas var där, och Linnea och Emma skulle också se filmen. Men jag tycker garanterat den är värd att se!

Nu sitter jag på historian och försöker plugga. Om en kvart (det vill säga kl 10.00) slutar jag för dagen. Jag tror att jag ska gå till farfar och Eva så att jag har något att göra tills pappa kan komma och hämta mig. Jag har ingen aning hur länge det kan ta eftersom han var i Rosvik när jag ringde för ungefär en halvtimme sen men det är ju trevligt att få träffa farfar någon gång också. Resten av dagen kommer spenderas till plugg eftersom jag har rätt så rejält med arbete att göra. Jag pluggade ju litegrann igår också men inte nog, tyvärr. Nu ska jag fortsätta ägna mig åt skolarbetet de sista 10 minuterna. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback