Bad day.

För ett tag sen kom jag hem från skolan. Jag slutade 11.20 och bussen gick 14.10 så jag satt på skolan ett tag med Jessica och spelade kort. Jag har varit  på dåligt humör hela dagen utan att ha någon speciell anledning. När jag vaknade imorse så klarade jag mig knappt ur sängen. Jag ville bara ligga kvar och fortsätta sova. Men jag ville inte stanna hemma eftersom jag inte vill missa någonting. När vi hade lunch lyckades jag även spilla het soppa på min hand. Jag hatar soppa från och med idag. Iallafall skolans soffa. Nu ska jag fortsätta och se tv och lata mig.

Kommentarer
Sandra och Lovis säger:

Jag läser din också! =)

2009-01-28 | 20:52:56
Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback