Ännu en sen natt.

Nu sitter jag uppe vid datorn fast jag egentligen borde försöka sova så att jag är laddad när skolan börjar om. Men då kanske jag lyckas få lite ordning på mitt liv igen. Jag och A har just sett en skit dålig film som hette "Funny games". Jag tror aldrig att jag sett en sån psykisk film förr och jag ska ge er ett tips: Se den inte! Usch!

Gårdagen spenderades med Jenny m.f. Jag hade det väldigt roligt dära medans A spenderade kvällen på Pentryt med killarna. Och jag tror att även han hade väldigt roligt. Tyvärr tog jag inga kort eftersom jag inte hade med mig min kamera. Det var ju inte planerat egentligen att hitta på något. Men jag är glad att jag gjorde det.

Idag har jag varit helt slut i kroppen och mest bara tagit det lugnt. Jag och A körde skoter till Pitstop och åt pizza där och såg medans Therese var övertrevlig mot folk. Hehe. Snart blir det sängen för min del men A blir väl arg om jag kommer och lägger mig med honom nu och är pigg då han ska upp tidigt imorgon med hans älskade skoter (som han nuförtiden spenderar mer tid med än vad han gör med mig). Det är någonting med killar och skotrar. Nu ska jag försöka ladda ner lite bra musik så att jag iallafall har någonting att göra. Det kanske blir att fara och bowla någon dag i veckan om det nu blir av det vill säga. Men jag hoppas det. För det skulle vara roligt att träffa Jennie en rejäl stund innan hon far tillbaka till Göteborg. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra annat än att jag ska städa mitt rum och kanske gå ut och gå och försöka stiga upp tidigt. Men vi får väl se hur det går. Men nu blir det nog sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback