Volume master in my ass..?

Idag har jag varit hemma p.g.a. att jag har haft ont i magen ända sen igår. Nu har dock det mesta gått över så det blir skola igen imorgon. Men imorse steg jag ändå upp kl 7.00 och tog bussen till stan eftersom jag hade tid hos tandläkaren 9.00. Jag lagade min tand och blundade under hela tiden, och då var det faktiskt inte lika smärtsamt. Prova själva!

Sara och Jonas kom förbi och var här i ungefär en halvtimme. Vi såg en bit av en film fast sen var dom tvungna att fara eftersom dom skulle äta, men jag träffar troligtvis Sara imorgon igen så då får vi ta igen det.

Imorgon har jag rätt så fullbokad dag. Jag och Jessica ska försöka dela ut våra cv-blad. Jag har lovat Sara och fara och simma med henne och så måste jag ju åka bil med André om han klarar uppkörningen. Det är bara att hålla tummarna. Föresten så har jag ganska så kraftig volym i mitt hår just nu eftersom jag har haft diadem på mig hela dagen. Och det är inte den finaste volymen jag sett precis..


Kommentarer
Linnéa säger:

haha x) Så charmig bild xD ahaha! "Volumemaster in my ass"... HOPPAS att du inte menar det bokstavligen iaf xD ahhaha!

2009-02-05 | 00:39:24
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback