Tapet avdragning.

A har bestämt sig för att tapetsera om i sitt rum så nästan hela dagen har gått ut på att dra loss dom gamla tapeterna och fara och köpa spackel, fast jag har faktiskt hunnit med en långpromenad också. Det blir kanske spinning för min del imorgon, och det ser jag fram emot. Isåfall har jag ju varit riktigt duktig på att träna dom senaste dagarna. Vad duktig jag är! Men det är bara 11 gånger kvar på kortet och det tar ju slut ganska fort men när det är slut får jag väl i värsta fall sno Andrés kort och fara på Nautilus och träna istället. Nu ska jag fortsätta med att plocka upp tapeterna från golvet. Det är självklart jag som får skit jobbet. Han ska vara glad att jag hjälper till överhuvudtaget som han beter sig. ;)

Kommentarer
Anonym säger:

jag vill försöka skapa en disskusion på min blogg om vårt skönhetsideal, du får gärna spana in och göra din röst hörd =) trevlig kväll kramar!

2009-02-21 | 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback