Surt

Hejsan, nu sitter jag på skolan. Jag har inte haft några lektioner idag och har spanska klockan 12.00. Om jag hade vetat om det hade jag hört med min spanska lärare om jag fick plugga hemma istället och vara ledig hela dagen men nu är det too late och jag sitter här alldeles ensammen. Dom flesta från min klass är typ och ser på fn-rollspelet men jag stannade här eftersom jag såg det igår. Vill ni se min planering?

Torsdag (idag):
- Träna.

Fredag:
- Shopping i Luleå city ;)

Lördag:
- Jobba?
- Fest.

Det lät inte som att jag hade så mycket att göra, I know. Men Det tar ju faktiskt lång tid att göra dom sakerna och idag ska jag faktiskt vara med Jessica före träningen och vara med A efter träningen, så egentligen har jag ett riktigt full bokat shema, det märks bara inte. Hehe. Nej, nu kom Linnea så jag ska gå och vara sällskaps sjuk med dom istället. Hej då!

Kommentarer
Em säger:

Hej hej!

Tänkte önska dig en trevlig helg!

Kram ,Em

2009-02-27 | 09:03:47
Bloggadress: http://madebyem.blogg.se/
Jennie säger:

hej sis!

Blev det några fynd i L-town? Kramar!

2009-02-27 | 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback