Step in time.

Nu blir det gymmet för min del, sen blir det plugg. Här har ni det bra och det dåliga med dagen:

+ Jag kommer äntligen iväg till gymmet.
+ Har sett en massa fina kläder som jag ska köpa så fort jag får pengar.

-
Det är iskallt ute (som vanligt)
- Jag måste plugga ihjäl mig så fort jag kommer hem.
- Jag kommer antagligen få träningsverk.
- Jag kommer inte ha råd med kläderna jag vill köpa.

- Jag kommer inte att hinna vara med A.

Minusen övervägde plusen. Men nu måste jag packa klart gymgrejjerna.

Kommentarer
MG säger:

Det är alltid skönt efteråt när man tagit sig till gymmet motiga dagar =)

2009-02-22 | 21:55:59
Bloggadress: http://mammasgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback