So cold.

Jag har varit jätte dålig med upptaderingen dom senaste dagarna, I know, men jag har faktiskt nästan inte suttit någonting vid datorn annat än på skolan, och då har jag varit tvungen att plugga. Men nu är jag här men det har ändå inte hänt så mycket dom senaste dagarna. A har inte fått börja köra än därför att hans lärare är sega och inte har skickat in något papper. Inte för att jag förstår mig på det egentligen men det är vad jag vet iallafall. Nu måste jag egentligen plugga men jag har glömt alla grejjer i skolan så jag får göra det imorgon istället. Imorgon har jag föresten inga lektioner. Vi ska på mässa som börjar kl 9.00 och slutar 12.00 och vi har bara två lektioner imorgon och missar båda, hur skönt är inte det?

Föresten, är det någon från typ Stockholm eller någon annanstans långt söderut som vill byta med mig i några veckor och vara här uppe i Piteå? Jag är så less på att gå omkring och frysa hela dagarna.


Kommentarer
Jennie säger:

om det går bra med göteborg istället för stockholm så kan vi gärna byta! Göteborg är ju mer söderut iallafall och jag kan garantera att det är snöfritt! =)

2009-02-10 | 20:01:46
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/
Linnéa säger:

Är det´ndär bilden tagen från typ thereses fönster? Eller ´är jag ute och cyklar? :P

2009-02-10 | 22:36:21
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback