Sleepy time

Nu ligger A och sover igen, han sover bara hela tiden och förväntar sig ändå att jag ska gå upp samma tid som honom på mornarna. Hur ska detta sluta? Han vaknade just och bad mig komma ett tag, men när jag har kommit till honom och kramar om honom så säger han att jag ska gå igen efter typ 10 sekunder. Udda typ det dära.. Idag har mamma och pappa bjudit hit grannarna vilket betyder att det blev god mat, efter maten kom Jessica och Jonas förbi och vi for en snabbis på en rätt så tråkig fest. Sen for vi till sjulnäs ett tag och efter det for vi hem igen, vi skulle egentligen fara in till stan men eftersom A hade fått i sig två öl så stannade vi här hemma istället eftersom A ville ha sin egen bil.

Det känns som om jag har hunnit med ganska mycket idag men jag steg ju trots allt upp kl 10.00 imorse och det är ju typ rekord för mig att stiga upp så tidigt en lördag som jag är ledig på. Vad är det som händer med mig? Börjar jag bli vuxen kanske? Det här bådar verkligen inte gott. Föresten, igår hade vi ju redovisning på samhällsen. Vårat parti hette "Forma framtiden". Jag trodde dock att det skulle gå skit dåligt för mig eftersom jag inte var så insatt i det, men det gick faktiskt riktigt bra och jag tittade knappt ner i pappret någonting. Så jag är nöjd, det hade kanske kunnat bli bättre men jag trodde att jag skulle stå där stammandes utan att ha någonting att säga överhuvudtaget och så blev det ju inte. Så jag är jätte nöjd. Vi hade även köpt godis som vi delade ut och det verkade vara mer uppskattad än vad våran redovisning var. Men det skulle förstås jag också tycka, politik är ingenting för mig. Snart blir det sängen för min del! God natt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback