pluggpluggplugg

Nu har jag varit hemma ett tag, jag har hunnit se ett SATC avsnitt som gick på tv men annars har jag inte hunnit så mycket mera. Jag ska försöka att plugga litegrann också eftersom jag har två prov imorgon och ett förhör på onsdag. Det ska bli så grymt skönt med sportlov på fredag och så har vi ingen samhälls och kanske ingen svenska heller. Det ska bli skönt om någonting. Då ska nog jag och A till Luleå och shoppa när vi har slutat. Det kommer bli väldigt roligt och jag ser fram emot det efter som jag skulle behöva uppdatera garderoben litegrann, men träningskläder behöver jag nog mest. Om jag har tur så får jag kanske jobba flera dagar under lovet och det skulle inte vara helt fel eftersom I need money. Jag hoppas bara att jag får jobba någonting. Men jag ska ringa och höra på torsdag.

Det kändes som om det hära blev ett ganska så ointressant inlägg. Men nog kan jag skriva om mode istället om ni vill och vara precis som "Blondinbella"? Men tyvärr har jag inte råd att köpa nya kläder varje dag. Men nu ska jag försöka ge mig in på pluggandet.

Kommentarer
Emilia Drake säger:

Ta chansen! bli veckans blogg!

2009-02-23 | 19:39:13
Bloggadress: http://emiliadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback