Pictures.

Här har ni lite bilder från i helgen och mina kläder som jag köpte i fredags:

Lovis är hungrig

Min nya blus

Mina efterlängtade jeans leggings

Jag och min nya skarf



Idag hade vi boxning på idrotten, det var riktigt jobbigt men samtidigt riktigt kul. Jag har alltid velat gå boxning. Det gick dock inte så bra med min ganska så otränade kropp. Men det kanske blir att fara och simma med Sara på torsdag och det är ju roligt. Måste komma igång med träningen igen. Mamma bad mig följa med henne ut och gå men jag har haft så himla ont i magen sen jag kom hem så jag stod över den här gången. Idag skrev jag och Jessica ett CV så nu är det bara ut och söka extra jobb! I need money!

Nu ska jag ringa A och sedan göra klart mitt fina CV, ha det bra!

Kommentarer
Sandra säger:

men jaha, mamma sa jennie till mig. sådeså!

2009-02-02 | 19:08:09
Bloggadress: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback