Man håller det man lovar..

Jag lovade André att skriva ett romantiskt inlägg om han masserade mig så jag ska göra mitt bästa till att vara romantisk (om det nu går det vill säga).

André, du är det bästa som har hänt mig och idag skulle jag aldrig klara mig utan dig, du är den som får mig att stiga upp på morgonen hur dåligt jag än mår. Jag vill spendera all tid i världen med dig och ändå känns det inte som att tiden räcker till, för det är dig och bara dig som jag vill vara med. Jag saknar dig så fort vi inte är med varandra och önskar vi kunde vara med varandra dygnet runt. Det är därför jag längtar tills vi ska flytta ihop. Bara tanken av att få både vakna och somna med dig varje dag gör mig lycklig. Du gör mig lycklig, du och ingen annan!

Och André, om du undrar varför jag aldrig skriver "romantiska" inlägg om dig så är det för att den här bloggen handlar om mig och inte om dig. Men eftersom du är en stor del av mig så får du vara med ibland. ;) hahaha.

Kommentarer
Sandra och Lovis säger:

Haha... Jesper brukar också fråga varför jag aldrig skriver ngt pluttinuttigt om honom,

när alla andra gör det,

men då ska jag också svara att min blogg handlar om mig, och inte om honom! =)

2009-02-03 | 22:35:11
Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback