Kyla och snö oväder!

Det har snöat hela natten och hela dagen och det har kommit över en dm med snö. På vissa ställen är det till och med 2 dm. Men ändå så trotsade jag snö ovädret och begav mig till stan, däremot så delade vi inte ut cv-papprena idag eftersom Jessica hade ont i magen och inte var så sugen att gå in till stan. Jag hade ju även tänkt att bada med Sara idag men tanken på att gå från badhuset till A fick mig att låta bli. Och det är jag glad att jag gjorde. Nu sitter jag hemma och ska snart ta på mig långkalsonger och tjocksockar och bege mig till coop med pappa. Ikväll ska nog A komma och jag har inte varit med honom på ett tag så det blir riktigt mysigt.

Imorse trodde jag att jag hade missat bussen, för det stod ingen och väntade på den och det var spår i snön. Så jag ringde pappa och försökte få tag i skjuts men medans jag pratade med honom så kom bussen. Då insåg jag att spåren var från dom som hade åkt med 7.10 bussen. Smaaart. Sen när jag väl kom till skolan och tittade på schemat (för första gången den morgonen) så insåg jag att vi hade engelska och vi har inga engelska lektioner den här veckan. Men det tröstade mig att jag hursomhelst inte hade tagit mig in något senare eftersom det inte går några mer bussar förens om typ flera timmar.

Jaja, nu ska jag gå och skruva upp elementen på max och klä på mig riktigt varma kläder och krypa ner under täcket. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback