Jag kan inte sova.

Inatt ska jag sova hos A. Egentligen kanske jag borde sova hemma eftersom jag har varit sjuk, men jag smet hit och ska sova här. Och så är det mycket bättre nu så det blir skola imorgon, imorgon slutar jag 11.20 och då ska jag stanna och plugga på skolan eftersom A slutar mycket senare än mig. Just nu ligger A och sover men jag fick något ryck och blev alldeles för pigg så jag satte mig här och skrev istället. Nu klagar han på att jag knapprar när jag skriver också. Dumma A.

Jag tänker iallafall fortsätta skriva. Är det bara min blogg som har varit seg på sistone? Jag trodde bara det var min dator, men nu sitter jag hos A (och han har en bra dator) men det är ändå lika segt. Jaja, nu ska jag låta min ponke sova. Good night!

Kommentarer
therese säger:

Det är klart du kan! Jag ska på ett spinningpass idag och efter det ett Corepass, ska du följa? ;). Hehe.

2009-02-18 | 11:40:02
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback