Jag har blivit utmanad.

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "utmanade" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "utmanade" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sandra hat utmanat mig så jag måste då skriva sex saker om mig själv, here it comes:

  • Jag sover nästan jämt längre än 11.00 på helgerna om jag inte ställer klockan.
  • Jag hatar egoistiska människor.
  • Jag ÄLSKAR att läsa och skriva.
  • Jag tycker väldigt mycket om att sjunga också (även om det inte alltid låter så bra).
  • Jag har aldrig varit utomlands något mer än till Finland.
  • Jag slösar jämt upp hela mitt studiebidrag på högst en vecka.

Jag utmanar Therese och Jennie. Dom andra har redan blivit utmanade. Good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback