I've miss you honey!

Igår var jag då hos Jessica och vi låg och såg på filmer så gott som hela kvällen, men det var roligt. Däremot blev det inte att sova över så jag åkte taxi hem med mamma i natt. Nu sitter jag hos A och ska sova hära. Just nu är han nere och leker med sin "pojkvän" som vanligt. Men han kommer nog upp snart för det skulle tydligen gå såå "snabbt".

Däremot så tog jag inte så mycket bilder varken i förrgår eller igår men imorgon har jag lovat Jennie att lägga upp bilder på jeans leggingsen och på blusen som jag köpte i fredags, så det får ni iallafall bilder på. Så mycket mera har jag inte att skriva, imorgon är det skola och det ser jag självklart inte fram emot men vissa saker måste man ju faktiskt göra, hur lite man än tycker om det. Och på tal om inte tycka om, på onsdag ska jag till den oerhört läskiga tandläkaren! Scary säger jag bara.

Kommentarer
therese säger:

Äh, du kommer iallafall undan gratis. Jag ska dit på torsdag och måste minsann betala. Stackars mig.

2009-02-02 | 09:42:47
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback