Idag for jag hem från skolan.

Förkylningen satte stopp på mig och jag var tvungen att fara hem. När jag kom hem (kring 12.00) så gick jag och la mig och vaknade alldeles nyss (16.00). Jag hoppas jag blir kvitt den här förkylningen snart. Jag har klarat mig hela skolåret utan att vara sjuk nästan en enda gång men nu är jag sjuk trots allt. Och det blir inte bättre när jag tänker på hur mycket jag måste plugga! Igår hittade jag föresten en hemsida. Man kunde söka på olika stader och söka jobb på olika ställen. Så jag sökte ett extra jobb. Så om jag får det extra jobbet så kommer jag få jobba på kvällar och helger och det är ju isåfall jätte bra eftersom jag är less på att få jobba på någon lördag då och då och sälja korv, så jag ser fram emot det väldigt mycket, om jag får det förstås.

Idag händer det ingeting kan jag säga redan nu. Jag ska plugga, plugga, plugga och plugga lite till. Sen ska jag väl nysa och snyta mig resten av dagen också och äta upp mitt godis som jag fick i lördags. Så ser min dag ut. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Therese säger:

förkylning stavas det :P

2009-02-16 | 17:41:46
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback