Hemma och plugg.

Nu har jag precis kommit hem från step in och är alldeles mör i kroppen, vi körde body pump vilken mest innebär styrke, det var jätte roligt men redan nu känner jag träningsvärken komma smygande. André, Jessica och Jonas kanske ska komma men det är inte säkert det blir. Egentligen kanske det inte är så bra att dom kommer eftersom jag både måste plugga och städa. A tycker inte om mig längre. Han kan fara till andra men inte till mig för att han inte har nog med soppa. Dumma A. Jag får försöka övertala han mer helt enkelt för jag orkar inte stiga upp tidigt imorgon, tyvärr. Men nu ska jag försöka sätta mig själv i arbete som sagt. Skriver kanske mer sen om jag har tid.

Kommentarer
Jennie säger:

Har du skaffat kort på steppis?? =)

Man får ju typ alltid mördarträningsvärk dagarna efter ett pump pass tycker jag. värst är dag 2 - njut av den när du försöker sätta dig på toaletten med ben som känns som om de inte går att böja =)



Kramar

2009-02-19 | 21:33:18
JENNIE säger:

fin blogg:)

2009-02-20 | 23:18:37
Bloggadress: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback