Good morning!

God morgon bloggen! Nu har jag precis vaknat och det första jag gör är självklart att sätta mig vid datorn. Jag vet fortfarande inte om det blir step in idag men jag hoppas att Therese ringer och hör av sig. A har redan hunnit fara hem eftersom han skulle spackla sina väggar, och jag ville inte följa eftersom jag inte är så intresserad av att spackla och så har jag ingenstans att vara isåfall. Idag är det snöoväder så om det inte blir att fara på gymmet så tänker jag inte gå ut på hela dagen eftersom jag hatar snö. Så om någon vill hitta på något får den/dom personerna komma hit. Punkt slut.

Så om jag inte far på gymmet så kommer denna dag inte spenderas åt någonting annat än plugg. Jag har två prov på tisdag i spanska och i Nk och det är dom tråkigaste ämnena så det ser jag verkligen inte fram emot, men jag ska plugga ihjäl mig idag så det kommer nog gå bra hoppas jag. Nu blir det frukost för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback