Gårdagen.

Den här dagen har bestått av ingenting. Det är -18 här i kalla norrland, och det får mig att fundera på om jag ska flytta härifrån. Det har jag länge tänkt på ju för sig. A är i stan och töntar sig med att titta på nå skotrar och efter det skulle han till en kompis och äta här. Jag känner för att ringa hit någon. Är det någon som känner sig sugen på att tröst äta ben & Jerrys glass med mig? Ni är välkomna!

Föresten, innan jag berättar om gårdagen måste jag berätta att A klarade körkortet igår! Fast han fick inte börja köra direkt men till veckan blir det bil, bil och återigen bil för oss! Och så vill han fara till Finland nästa helg så jag ska försöka övertala honom att fara förbi Ikea i haparanda.

Gårdagen var iallafall väldigt rolig. När jag slutade följde Jessica med mig hem och åt hos oss. Killarna kom förbi en sväng och sa hej innan dom for upp till gäddträsk med skoter. Lite senare kom Nina och Fredde och hämtade upp oss och vi for så långt det gick att fara med bil, sedan kom dom och hämtade oss med skotrarna. När vi kom fram höll vi på att frysa ihjäl eftersom det inte är så frestande att åka skoter när det är -20 så vi satt framför elden och värmde oss. kl 21.30 så kände vi att det var dags att fara hem (vi som inte skulle sova där) eftersom vi frös och Nina skulle på match dagen efter. När vi körde skoter till vägen så förfrös jag stora delar av mitt ansikte och har en stor (väldigt vacker..?) röd fläck på näsan idag. Så det var väldigt skönt när vi satte oss i bilen och åkte hem.

Nu ska jag hoppa i duschen och försöka få bort gårdagens skoterlukt. Have a nice saturday people!

Här har ni några bilder:

Piteås nya Paris Hilton?


Trött?


Min hemmagjorda choko latte.

Kommentarer
Mia säger:

Vilken mysig blogg du har :) Jag bor i Luleå och har också börjat bli väldigt less på snön och kylan. Ska flytta söderut så fort jag får chansen ^^

2009-02-07 | 18:18:04
Bloggadress: http://mialindberg.blogg.se/
Sara säger:

Åh vilken söt liten plutt.. hunden alltså :P

2009-02-11 | 22:30:24
Bloggadress: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback