Framtidsplaner?

Igår när jag gick på Ikea fick jag någon slags längtan till att flytta hemifrån och ta hand om min egen ekonomi. Jag blev jätte sugen på att köpa servetter, skohorn och andra små saker som man inte behöver när man bor hemma. Jag blev jätte sugen på att inreda min framtida lägenhet så det kanske är dags att flytta hemifrån snart? Nä, ett eller två år är det ju faktiskt kvar eftersom jag inte har någon ekonomi för att flytta ännu. Men gud vad jag längtar av att flytta ihop med A! Vi kommer alltid träffa varandra även fast vi har en massa saker att göra. Och slippa pendla från honom till mig. Gud vad skönt och mysigt det skulle vara! Pitebo nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback