Can't stand it.

Mina ögon och min näsa rinner och jag har grymt ont i skallen. Jag fattar inte det här med att mina ögon rinner men det kommer tårar hela tiden (utom nån särskild anledning då alltså) och jag förstår inte varför. Brukar det göra det när man är sjuk? Jag låg i soffan och såg på simpsons och tår efter tår rullade ner för min kind. Och det brukar det inte göra. Jag tror nästan att jag ska stanna hemma från skolan imorgon också. Så dåligt mår jag. Och jag har inte varit hemma från skolan två dagar i rad sen i typ sjuan. Men om det inte blir bättre så kommer jag faktiskt stanna hemma imorgon. Mitt huvud håller på att explodera, men jag tänker ändå inte ta några alvedon eller några andra tabletter. Då kvävs jag väl istället och jag har hellre ont i skallen än kvävs. Så det så.

A och hans bror kom förbi en sväng och hälsade på. Men A ville inte köpa choklad åt mig, fast jag är sjuk. Så då bestraffade jag honom med att inte ge honom någon hej då puss istället, men det blev han nog bara glad av att slippa eftersom han nog inte vill bli smittad. Dumma A. Efter att ha ätit upp nästan en hel ask med gele hjärtan börjar jag bli ganska less, jag tror att jag ska gå ner och göra te snart så det blir lite bättre i min tjocka hals. Usch, det här med att vara förkyld är verkligen inte min grej. Jag lovar att när jag flyttar söderut till Stockholm eller någonting så kommer jag inte vara lika sjuk längre. Idag har det varit - 15 typ och hur varmt har det varit i Stockholm? Plusgrader? Gud vad skönt det skulle vara och slippa all den här 1,5 meters snön.

Jag får trösta mig med mina dubbla täcken och att A numera har körkort och att jag (nästan) aldrig behöver åka äckelmoppe (förutom min egen som jag kan behöva till sommarjobbet) något mer. Efter att jag har gjort te och druckit upp det så tror jag att jag ska gå och lägga mig eller någonting. Det känns som om mina ögonlock håller på att falla ihop. Så nu ska jag gå och göra mig en varm, go tekopp. Ha det bra!

Kommentarer
Ronny säger:

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Hoppas du mår bättre idag. Ha det bra.

2009-02-17 | 12:49:55
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback