Alla (`v´) - dags godis

Nu sitter jag och flådar med allt godis jag fick igår, jag fick gele-hjärtan av A och så fick jag choklad hjärtan från "Lindt" av Andrés föräldrar. Så nu sitter jag och käkar på. A for hem tidigt idag eftersom han skulle skicka nå bilder till någon som kanske ska köpa hans skoter. han älskade skoter! Han köpte ju nyss den tycker jag men nu vill han ha en nyare och tycker bilen hans är mycket intressantare. Men jag ska inte klaga.

Dagen har iallafall bestått av att se film hos Therese och Jugge och hälsat på Andrés bror Björn. Men annars så har det varit en väldigt lugn och skön dag. Jag är inte lika förskyld längre och det är jätte skönt.


Chokladen jag fick av Andrés mamma

Andrés alla <3-dags present till mig

Kommentarer
Ida säger:

aaaw :D ja vill med ha pojke!

2009-02-21 | 14:35:51
Bloggadress: http://bananaahammmock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback