Vilken dag!

Jag är precis hemkommen från skolan och det har varit allt annat än en bra dag idag. Det gick bra imorse förutom att jag var jätte trött men vid lunch så skulle jag gå på toa, fast då hör jag Sara ropa på mig och kommer ut till henne, och så måste jag ha lagt ner mobilen på tvättstället eller någonting för typ två minuter senare så märker jag att min mobil är borta så jag springer tillbaka och kollar och den är borta. Har gått till infon och frågat men dom har inte fått in någon, ska gå och fråga på måndag också, men snacka om att jag känner mig handikappad utan mobil. Hur som helst så om inte det vore nog illa så får jag låna Marinas mobil och ringer pappa och han säger att han kommer utanför glasentrén tio över ett så då står jag där och väntar i en halvtimme, men han kommer inte, så till slut gick jag där i från och fick ta bussen hem istället, och det värsta var ju att jag inte kunde ringa honom eftersom att jag inte har någon mobil. Och när man är på så hära dåligt humör som jag är just nu är det inte särskilt roligt att komma hem till ett rum med kläder över hela golvet.. Ja, jag ska städa senare, men nu är jag bara så trött.

Så jag har planerat att Sara ska få stå ut med mig idag så får vi hoppas att jag inte blir allt för agressiv, hehe. Nej, jag lovar.. Jag ska försöka att bli på lite bättre humör. Ja, vad ska jag annars göra i helgen då? Imorgon blir det mest troligt jobb, fast jag egentligen är för trött, men det är bara att härda. Annars vet jag inte vad som händer riktigt, tror jag ska vara med Sara imorgon också, och då blir det väl bara att ta det lugnt, men nu ska jag göra mer viktiga saker, som att spela spel på facebook. Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback