Titanic 2?

Vad tror ni, är det myt eller sanning att det kommer en ny Titanic 2 (Jack is back). Jag googlade lite, och kollade in trailers och vet inte riktigt vad jag ska tro, antingen är det oerhört bra gjort, eller så är det sant. Jag läste på en blogg att filmen aldrig blev klar och publicerades aldrig, läste också att det var någon som hade köpt filmen men som sedan slarvade bort den. Hur som helst, jag kopierade lite av vad folk skrev om den, det är oerhört mycket blandade kommentarer:


Ursäkta den dåliga kvalitén men hoppas att ni ser vad det står ändå.


Jag lägger ut trailern också om ni är sugna på att se den. (Föresten så var Gustav väldigt emot detta argument och sa att det var falsk).


Nå, vad tror ni?


Kommentarer
Linnéa säger:

Weeeeell... Det är ju typ onödigtbra gjort trailer för att vara fake... Dock var det LIIIITe ogenomtänkt att han var infrusen i en FYRKANTIG isbit som låg i vatten x'D Den borde SÅ ha smält isf... Men annars så... Ändå... ;P

2009-12-17 | 21:02:47
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
Gustav säger:

HAHAHHA LINDA! ;) så himla kul! xD Det är tyvärr fejk xD

2009-12-19 | 12:14:15
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback