Sara är bra ibland (jämt)

Kvällen kommer troligtvis spenderas med Sara i Lillpite, vad vi ska göra vet jag inte, men det kommer nog bli mysigt i alla fall. Bara jag skyndar mig litegrann så att jag hinner träffa henne.

Idag såg alla samhällsare på bio. Vi fick välja mellan två filmer och jag och Marina valde en kass animerad film som Gustav sa var bra, vilket den då inte var.. Hehe, men vi fick sluta tidigare i alla fall. Efter filmen gick jag och Marina på stan ett tag och jag är ganska säker på vilken nyårs klänning jag ska köpa nu (tack och lov för det), bara den är kvar efter jul då jag får pengar. Hade även chansen att jobba imorgon men kände att jag måste få vara ledig någon dag också så då fick min syster ta över jobbet i stället. Efter jul ska jag gå och höra runt efter jobb eftersom jag är så himla less att stå ute och frysa varje lördag, men tills vidare så får det duga. Jaja, nu måste jag skynda mig. Klev just ut ur duschen med blött hår så att.. Det säger väl nog med tanke på att jag snart ska i väg? Vi ses!

Kommentarer
Gustav säger:

The nightmare before christmas är en otroligt bra film ;) Och jag tycker synd om dej som inte insett det än ;)haha

2009-12-24 | 00:33:32
Bloggadress: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback