Rise Against - Hero of war

Imorgon är sista skoldagen innan lovet och då ska vi bara ha frågesport och se på bio, så det kommer bli en kort dag. Sen är det jullov! Jag blir helt galen, jag blir som ett litet barn igen när jag tänker på julen. Jag går liksom fortfarande och tjuvtittar på julklapparna och gissar vad jag ska få. Fast egentligen är det jag gillar mest längtan, för när julen väl kommer tar den slut så fort. Det mysigaste är ju alla ljusen och allt pynt, och så blir alla så mycket gladare. Jag älskar verkligen julen, det gör jag, även fast jag inte gillar vintern så mycket, hehe.

Idag har jag köpt den sista julklappen och även hunnit slå in lite julklappar så nu är jag taggad, annars har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn och blivit beroende av ett guitar hero spel (Marina vet vad jag pratar om, hehe), jaja.. Innan jag går bjuder jag på min nuvarande favorit låt. Egentligen borde jag göra en enskild kategori åt bara min musik för jag lägger ganska ofta upp musik, haha. Jaja, here it comes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback