Lyckad gårdag!

Gårdagen var oerhört. jäkla. kul. Adam, killen som vi var hos visade sig vara Peter Bodins syrras kille och jag tycker att det var ganska roligt även fast jag inte kände så många personer där från början. Eller jag hade träffat många, fast inte typ på ett år, men bara jag fick i mig lite så gick allting mycket lättare, så det var riktigt roligt. Jag bjuder på några bilder hära i bloggen, men här har ni resten av bilderna. Haha, det blev garanterad en minnesvärd kväll. Hade även på mig hårförlängningen och det var flera som tyckte jag passade i så långt hår och skulle spara ut, så om jag inte klipper mig på nått år är jag väl snart där! Haha.

Folk

Jag, Peter, Sara

Föresten så kommer jag att vänta med att berätta vad som har hänt även fast jag har sagt att jag ska berätta det, men det kommer ta ett tag på grund av vissa omständigheter. Men nog talat om det, hoppas att ni hade lika roligt igår som jag hade. Vi ses!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback