Luleå town

Ursäkta bloggtorkan, men jag har haft fullt upp. Idag har jag varit i Luleå hela dagen och shoppat. Det blev ju för sig bara en ny väska (en oerhört praktiskt väska), ett hårspray och två te "burkar" och fastän jag sa till André och hans mamma igår att om jag ville köpa te så skulle dom säga till att jag inte behövde något mer te så kom jag hem med en Luleå blandning. Jag sa till A att han inte hade någonting att säga till om. Hur som helst så for A och hans mor hem kring två och jag blev lämnad ensammen i Luleå town. Så jag satte mig på första, bästa, lugna café och gjorde det jag är bäst på, läste. Kring 15.30 tog jag bussen ut till min syster och var med henne och hade det trevligt sen så tog jag bussen hem till Piteå igen först 20.55. Det har varit en oerhört mysig och trevlig kväll även fast det har varit -23 grader ute. Jag hoppas verkligen att det inte är lika kallt imorgon, för då ska jag nämligen jobba, vilket jag inte ser fram emot, men what to do?

Föresten så har jag shoppat en hel del de senaste dagarna, blir ni förvånade? Nej, tänkte väl det.. Har hur som helst hunnit köpa lite kläder, men jag orkar inte berätta vad, men bland annat en söt längre skjorta som är lila och ett smalt midjebälte till det, jag kanske skulle börja modeblogga istället? Hehe, nja.. är allt för kass på att lägga upp bilder. Glömde säga att jag beställde min mobil i lördags, det blev en Samsung S5230 och förhoppningsvis så kommer den imorgon, annars dör jag! Marina har en likadan så jag har fått idén av henne att köpa den så jag måste bara länka henne och tacka henne för tipset (hon har en likadan). Jaja, vad ska jag mera säga? Borde få min spikmatta som jag beställt snart, och mina bodyshop saker.. Föresten, ser ni ett mönster? hahaha, jag är shoppingberoende, jag vet..

Ja men nu ska jag dra mig vidare, eftersom ni är så snälla så kan jag lägga upp en bild på mobilen, den ser och är bra och är billig också! Precis i min smak. Föresten så misstänker jag att detta är ett av mina längre inlägg, men jag gillar att skriva och har ju inte fått skriva på länge nu när vi inte har någon skola eller någonting, och har ju som sagt inte haft så mycket tid över till att blogga, men jaja, whatever.. Nu ska jag dra som sagt, men här har ni bilden på mobilen och så ses vi när vi ses. Hej då!

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback