Konstigt inlägg

Gårdagen blev faktiskt riktigt trevlig! Det började med att jag for till Jessica där jag och Jessica gjorde oss i ordning och började små dricka lite vin, sen skjutsade Jessicas mamma in oss till djupviken där vi var på en fest ganska länge och efter det så for vi in till stan och skulle försöka ta oss in på pentan, men det gick inget vidare så då for vi på sunes istället där kvällen avslutades. Kvällen kändes oerhört kort men den var ändå riktigt roligt.

Idag är jag bakis. Sov till halv 3 sen var det bara att fara hemmåt och börja plugga, trevligt liv?

Jag har lite bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva så ni får nöja er med det hära, men jag kan lägga upp lite bilder
istället.




Eller tydligen så har bilduppladdningsgrejen bestämt sig för att krångla, så ni får se bilderna någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback