JFK

Jag sitter på skolan och skriver om John F Kennedy och det går väl sådär.. Har i alla fall gjort någonting. La föresten märke att det inte går att se designen nu på skolan men det är väl bara för att det är segt, för det går hemma och det går när jag trycker på förhandsgranska stilmallar så det kommer väl att gå till sig hoppas jag. Annars så händer det inte så mycket idag, kommer begrava mig i plugg och dricka te antar jag, men annars blir det bara att ta det lugnt, men det måste man ju också göra ibland.

Bilderna från festen hos Anders var föresten från förra helgen och inte helgen som varit, det är bara jag som är lite seg på att ladda upp bilderna till datorn, det är ju faktiskt lite drygt ibland. Men nu ska jag dra mig vidare, men vi ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback