Jennifer räddade min dag.

Jag är precis hemkommen från Jennifer och har inte haft så mycket tid över till att blogga idag. Har hunnit gå på stan och köpt en fin ring och en kortare kavaj. Jag vet att jag har shoppad alldeles för mycket till mig själv så här innan jul, men jag älskar det SÅ mycket! Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag, kom ju som sagt precis hem från Jennifer så har inte haft tid att äta middag, så den åt jag först nu, fast jag har ändå inte varit så hungrig så det är lugnt. Har däremot inte hunnit plugga mycket på spanskan så det blir väl att sitta uppe halva natten med den.. drygt.. Föresten så är jag inte så sugen att berätta om hur geografi provet gick, jag hade pluggat på helt fel saker så det gick verkligen inte så bra. Till exempel så hade jag pluggat ihjäl mig på orkaner och på tromber och så kom det inte en enda fråga med dom. Nej, som sagt vill jag inte prata om det..

Men nu har jag inte tid att sitta här något mer, jag har stuff to do, men vi hörs väl imorgon hoppas jag! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback