Jag är uttråkad.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodå, det tror jag väl..

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har gett upp det där med nyårslöften eftersom jag aldrig håller dom ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo, faktiskt, även fast det var i början av detta år, typ i Januari.

Dog någon som stod dig nära?
Nja.. Gills mormors hund?

Vilka länder besökte du? Finland. Jag kan även tillägga att det är det enda landet jag har besökt förutom Åland (ja, det är självständigt).

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jo, jag måste hitta mig själv igen.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag ogillar speciella datum. I så fall skulle det vara den 10/10 då jag hade världens roligaste fest med världens underbaraste människor.

Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Det bästa.. Jag och Sara började om att umgås ordentligt igen och det är jag oerhört glad för eftersom jag i nuläget inte skulle klara mig utan henne. Och så började jag även att umgås med Jessica

Största misstaget
?
Misstag hör till min vardag, fast jag går alltid vidare.. tror jag..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ehm.. vad vågar jag svara på den här frågan? Jag råkade ju liksom springa in i en betongbrunn då jag hade fått lite (mycket) alkohol i kroppen, jag gjorde illa min hand väldigt mycket fast det visade sig att det bara var en blödning, men som det gjorde ont. Något annat tror jag inte jag har lyckats med.

Bästa köpet?
Hmm.. Måste nog bli min bärbara dator som jag köpte av Therese och Jugge för 800:-, den var värd mycket mer även fast den var ca 3 år gammal så är den mycket bättre än min stationära.

Vad spenderade du mest pengar på
Det måste nog vara kläder.. Jag har blivit shopaholic under det senaste året och shoppar allt möjligt, kan även bero på att jag får in mer pengar nu, hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, det är klart.. Jessica och Linnea gjorde mig gråtfärdig när dom på min födelsedag kom med en tårta som dom hade tänt ljus i samtidigt som dom sjöng.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Svårt.. vet ni vad? Jag gör en ny kategori där jag sätter in all musik jag lagt upp i min blogg. Fast Rap das armas är ju en klar fest låt som har varit med på många fester.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte riktigt. Det har varit ett ganska jobbigt år för mig men jag börjar om från noll nu när det är ett nytt år, som sagt så måste jag hitta mig själv igen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte. Jag önskar att jag hade haft lite mer stake till saker och pluggat mer, det blir bara jobbigt i längden annars.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag hade gärna kunnat skippa ångesten jag haft vissa gånger då jag har druckit.

Hur tillbringade du julen?
With my wonderful family!

Blev du kär i år?
Nja.

Favoritprogram på tv.
True blood, gossip girl, simpsons.. Kan fortsätta i all evighet!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte, jag är en kärleksfull person! Jag kanske ogillar vissa personer mer eller mindre, men jag hatar nog ingen.

Bästa boken du läste i år?
Oj, jag har läst otroligt mycket i år, men jag kan väl rekommendera stieg larsson böckerna och Shopaholic serien.

Största musikaliska upptäckten?
Det finns många bra artister. Jag har upptäckt en massa ny musik, bland annat Johnny Cash. Alltså, det är en upptäckt för mig.

Något du önskade dig och fick?
En Wake up light väckarklocka, orkar inte förklara så ni får googla ;)

Något du önskade dig men inte fick?
En systemkamera!

Årets bästa film
?
Jag såg the notebook i år och jag tycker att den var otroligt bra även fast den kanske är lite gammal.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Först så var jag med min family, sen blev det fest här för hela slanten.

De bästa nya människorna du träffade?
Hmm.. Jag började ju vara aktivt med Jessica, men henne har jag ju träffat innan.. Jag har varit på många roliga fester där jag träffat massor med nytt roligt folk.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Klänningar, tunikor, kjolar.. Jag har nog ganska alldaglig stil tror jag men jag älskar att klä upp mig på fester. Och så har jag bott i strumpbyxor och leggings i år, och så har jag gett upp mjukisbyxor nästan helt.

Vad fick dig att må bra
?
Om jag inte mår bra då?!?!?! Hehe, nej skojjade bara.. alla mina underbara vänner + pojkvän.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm.. Det vågar jag inte svara på.

Vem saknade du?
Det vill ni allt bra veta va!

Favorit månad?
Jag fyller år i Oktober, julafton är i December.. Men jag hatar kyla så jag tar Juni, Juli, Augusti.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid saker som skulle kunna gjort saker bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback