Jag är dig evigt tacksam!

Hejsan bloggen! Visst har jag cool design? Det är underbara Marina som har gjort den och jag är henne evigt tacksam! Och så lärde hon mig att länka också, så just därför får hon en länk, hehe. Jag har gjort två nya armband också faktiskt, ett blev jag riktigt nöjd med, det enda problemet är att det blev lite stort, men det går nog att fixa. Just nu sitter jag hos A men jag lägger upp bilder på dom när jag kommer hem, jag är verkligen nöjd med dom!

Annars då? Jag är otroligt pigg efter en natt med över 9 timmars sömn, jag somnade före 22.00 igår och det var otroligt skönt, sova är kanske någonting jag borde börja göra? Haha. Men jag hoppas att ni gillar designen, för det gör verkligen jag. Tack än en gång Marina!

Igår hann jag även med att handla lite julklappar, så nu har jag handlat till Sara, Jennie och Sandra och det är ju en bra början, jag "råkade" även köpa lite saker till mig, som en ögonfransböjare som blir varm, ett "nagellack" som stärker naglarna (har haft det förr men det är slut) och den efterlängtade termos-muggen! Haha, men det är allt nu får veta just nu, skriver nog mer sen! Hejdå!

Kommentarer
Marina säger:

Bra att du äntligen fick din termos mugg! :P haha



Varsågod! det var så lite så, det var roligt. :) kul att du gillade den, det är ju bara att säga till om du vill ha hjälp med något annat sen. :) länken funkade inte. :P haha

2009-12-01 | 18:59:03
Bloggadress: http://minlillafotoblogg.blogg.se/
Marina säger:

Svar: Me too! ;) haha

2009-12-01 | 19:25:54
Bloggadress: http://minlillafotoblogg.blogg.se/
Marina säger:

Svar: haha, det behövde du inte. ;P

2009-12-01 | 19:32:55
Bloggadress: http://minlillafotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback