Jag är bra ibland.

Idag har jag hunnit fara förbi Jesper och Sandra en sväng, eller jag satt och tjattrade i köket med Sandra som vanligt medans pappa och co såg på hockey. Sandra har köpt en systemkamera så just nu är jag väldigt avundsjuk och funderar på att göra inbrott i deras hus (låtsas inte om att du ser det hära Sandra, hehe). Men hur som helst så har jag också hunnit städa litegrann, och notera att när jag säger städa litegrann behöver det inte innebära hela mitt rum, för det ser fortfarande ut som en soptipp, ärligt talat så är det enda jag har gjort att stoppa in lite rena kläder i garderoben, men nu ser man i alla fall min soffa.

Men nu ska jag gå och läsa litegrann eftersom jag ska ha en engelsk bok utläst om två dagar, vi får väl se hur bra det går.. Annars har jag hört rykten om att det finns en film, haha, nej jag lovar att försöka läsa ut hela boken, men då måste jag gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback