Idag är jag på bra humör!

Idag jobbade jag, och tro det eller ej, men jag har ingenting att klaga över. Det var inte kallt, jag blev inte rastlös plus att jag fick hjälp av Alf från 12.00 tills jag for hem och då blev ju allting mycket lättare. Det enda negativa var uppstigningen och att jag var tvungen att ha på mig en lucia krona och skämde ut mig för hela stan, men den bytte jag så småningom till en tomteluva som jag trivdes i så då blev det bättre. Ikväll blir det kanske fest, eftersom hela piteå ska festa idag, och jag vet inte än om det blir i öjebyn eller i stan eller vars det nu blir, eller om jag överhuvudtaget har någon ork kvar. Jaja, det är bara att vänta och se. Nu ska jag då i alla fall försöka få tag på lite folk, sen vet jag inte vad som händer fram till ikväll, det väntar att se.

Igår hade jag ju föresten prov i spanska och det gick faktiskt bra, fast jag har slutat lita på mig eftersom ibland då jag tror det går bra har det gått kasst och jag har svarat fel på alla frågor osv. men vi får hoppas att det inte blir så den här gången för då vet jag inte riktigt vad jag gör! Men nu ska jag hitta något annat underhållande, vi ses.

Kommentarer
Em säger:

Ha roligt ikväll!

2009-12-12 | 18:44:22
Bloggadress: http://egoinasmamma.nu
kitty säger:

:), va bra att det gick bra på spanska provet.

2009-12-12 | 18:49:47
Bloggadress: http://thekittycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback