Gott nytt år!

Pappa kom och tvingade upp mig 11.15 idag eftersom dom ville umgås med mig eller någonting innan dom far men jag är bara trött och jävlig. Kring klockan 17.00 ska jag till stan som sagt och eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig funderar jag på att ringa mormor och fråga om hon är sugen på att skjutsa in mig till stan, det verkar som om jag inte har så mycket annat till val. Det är en av det negativa sakerna med att bo två mil utanför stan, men tar sig ingenstans.

Hur som helst så tror jag att det kommer bli oerhört roligt när jag väl tar mig in till stan, för då ska Sara fixa mitt hår sedan blir det taco. Det blir nog roligt tror jag. Jag skriver kanske mer sen om jag har ork/tid, och gott nytt år föresten. Vi ses!

Kommentarer
Linnéa säger:

Sv: det rimmar ju inte alls... xP Det är som bara samma drivkraft i orden... something... Fast lite kul var det väl ;P Och det var faktiskt inte meningen, jag är bara naturligt genialisk :) ... BAHAHHAHAHAHHAHA! VEEEEM försöker jag lura?!



Ha ett gott slut på detta år så ses vi nästa :D

2009-12-31 | 13:18:34
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
jessica säger:

Gott Nytt År snygging :D:D Kanske vi ses i dimman ikväll! ;)

2009-12-31 | 14:57:36
Bloggadress: http://jessiiicagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback