Filmer

Nu kom jag precis hem från Sara till ett hus som var fullt av folk, men dom har farit nu, så jag ska strax gå och lägga mig och försöka få lite sömn eftersom jag ska jobba imorgon.. Det var hur som helst väldigt trevligt hos Sara. Det var jag, Sara och Mia och så efter ett tag kom Jonas. Vi såg först barnfilmen "Upp", som jag höll på att skratta ihjäl mig åt, jag verkligen älskar barnfilmer! Sen så såg vi "Flickan som lekte med elden" och den var lika bra en andra gång. Imorgon kanske det blir att se på bio, och då blir det själbklart "Luftslottet som sprängdes", fast jag har inte läst den boken än så är lite orolig att boken kommer bli dryg när jag läser den sen men vi får hoppas att så inte är fallet (Jag köpte ju en kort kavaj igår som jag har haft på mig idag och tyckt att jag själv sett smart ut så nu måste jag ju prata smart också, hehe).

Jaja, jag ska nöta facebook ett tag, sen blir det sängen. Jag lovar att säga vad jag tycker om filmen när jag har sett den. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback