Äntligen är allt planerat!

Hellu, dagen blev lite bättre men har ändå varit slö och trött hela dagen, nu sitter jag och spelar kort med mami men tog mig en kort bloggpaus eftersom hon gick ut och tjuvrökte (det gör mig galen). Nyår är föresten färdigplanerat, den kommer spenderas i en lokal i backen (om jag kommer ihåg rätt) med trevligt folk. Jag längtar oerhört mycket och det ska bli roligt att få vara med min lilla söta Sara igen, även fast vi är med varandra ganska ofta, men hon är ganska rolig, haha.

Jag tror att morgondagen kommer bli riktigt rolig faktiskt, det är bara det att jag inte vet hur jag ska ta mig in till stan.. Jag ska in kring klockan 17.00 tror jag det var så om någon gullig person är sugen att skjutsa så ring mig, haha. Men nu måste jag gå och fortsätta spela kort med mina kära föräldrar innan dom börjar skrika på mig, plus att jag har en kopp te där nere som är i riskzonen för att kallna. Men ni får gärna höra av er på msn eller någonting för snart ska jag börja plugga och då kommer jag att vara uttråkad, hehe, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback