A-lagaren är tillbaka!

Kommer ni ihåg A-lagaren jag skrev om för ett tag sedan? Jag jobbade idag och vem tror ni inte kommer förbi om inte självaste A-lagaren!

A-lagaren: - Hej gullegris! Jag är singel nu till klockan nio ikväll, så du borde passa på!

A-lagaren: - Vet du vad vi kallade det där i stockholm för 20 år sedan?
(pekar på korven)
Jag: - Nä?
A-lagaren: - Raggarballe med svängdörrar!!

Hehe, ja nog har man fått sig lite skratt av honom! Men nu blir det fest hos Jesper, så jag ska inte skriva nå mera hära! Hejdå!

Kommentarer
Minnie säger:

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 | 18:50:23
Bloggadress: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback