Som vi hade roligt!

Gud vad vi hade roligt igår! Kvällen började med att pappa skjutsade in mig, André, Sandra, Therese och Jugge till Jesper i Bergsviken där de flesta gick ut och drack lite cider och öl och tog det lugnt medans jag (som redan hunnit svepa 2 öl) hjälpte Jennie och Sandra att förbereda maten. Jag, André och Sandra tog med oss en kycklingpaj som sedan blev väldigt uppskattad av alla som var där, André var även duktig och bakade några blåbärskakor som vi åt till efterrätt.  På matbordet fanns bland annat yogurtmarinerad kyckling, kycklingspett, mer kyckling, kycklingpaj (som mamma då hade gjort som vi tog med oss, vi hann inte göra den själv), potatisgratäng, sötpotatis, en jätte god sallad med avokado, sockerärtor, gurka, nötter och nå mer (som Jennie hade gjort) och två nästan likadana fetaost blandningar, enda skillnaden var att det var oliver i en av dom. Till efterrätt blev det då en jätte god citron maräng paj som Sandra hade gjort och Andrés Blåbärsbullar. Gud så gott det var! Dock åt jag mig typ mätt för ett år framöver, så idag måste jag ta mig till träningen fast jag är lite smått bakis, hehe.

Det kommer kanske upp lite bilder sen när jag lägger in dom på datorn, men nu ska jag gå och lägga mig i sängen, läsa och ta det lugnt tills jag ska fara och träna, så ska en söndag se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback