Shopping

Det gick hyfsat bra att jobba idag fastän det inte var särskilt mycket folk och jag inte sålde så mycket. Däremot lyckades jag skära upp tummen ganska rejält när det ramlade ner en korvburk full av korv så jag fick slänga lite korvar, och eftersom burken ramlade ut mitt på vägen och det kom en bil så var jag ganska stressad och lyfte bara upp burken utan att tänka mig för, jag tog bara tag i kanten så jag får ett ganska rejält jack som blödde en hel del, men jag tog på mig ett plåster så gick det bra, tur att jag har läkarkött, hehe.

Men när jag hade dragit in korvvagnen så gick jag på stan en stund med Sara, Jag shoppade litegrann och vi fikade på waynes och hade det mysigt


Laddad med en ny söt kalender
inför skolstarten


 
Köpte även ett "hårlasso" som jag först inte förstod hur jag skulle sätta upp, men jag googlade
lite sen efter många om och men så lyckades jag äntligen


Köpte ett linne för 9,50 på Lindex! FYND

 
Söt bad hair day mössa, och ja, jag ser lite galen ut, men jag skäms inte!

Kommentarer
Terese säger:

Nu har jag lagt till dig :)

Allt bra?

2009-08-02 | 17:01:12
Bloggadress: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback