September when it comes

Jag är riktigt, riktigt trött nu alltså, känns som om jag ska däcka på stället. Det blev ju då jobb idag fast det gick inte så bra, sålde inte så mycket, och det faktum att jag var på dåligt humör gjorde väl inte saken bättre. Men gårdagen var hur som helst väldigt trevlig. Jag var då med Sara och vi gick ut och gick och bara tog det lugnt, så det blev en riktigt lugn och skön fredagskväll. Ikväll ska jag vara med A, så vi får väl se vad vi hittar på. Anna ville att vi skulle följa på cruising så då kanske det blir så, men nu ska jag gå och vila innan jag somnar hära, men först ska jag bjuda på en jätte bra låt som Jennie rekommenderade för mig nu som direkt blev en ny favorit, here it comes:




Kommentarer
Julia säger:

Superbra låt :)

2009-08-22 | 23:05:07
Bloggadress: http://juliapysslar.blogg.se/
Jessica säger:

Du verkade inte alls särskilt trött igår, ja hade verkligen skitkul!! :D:D:D de var länge sen ja var så himla glad alltså :D

2009-08-23 | 13:08:10
Bloggadress: http://jessiiicagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback