Lite nya kläder till garderoben!

Dagen började med jobb på korvvagnen med Sandra. Klockan två hade jag tid på ungdomsmottagningen så dit hann jag också och sen hände det inte så mycket mer innan vi for och solade med Bea på Hemlunda. Det var mysigt och trevligt iallafall. För ett tag sen kom vi då hem och jag ska snart hoppa i duschen och göra mig klar. Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt än, men A är med en kompis så jag funderar på att höra med Sara om hon vill hitta på någonting eller så ska jag vara med min syster. Det var tänkt att jag skulle jobba imorgon också men jag tar mig verkligen inte, så det kanske blir att stå på loppis en sista gång eller någonting istället. Men det blir säkert också mysigt.

Jag råkade även falla för lite kläder idag också så köpte en jätte söt klänning och ett linne som dock hade lite foundation på sig så jag fick den 50:- billigare, så det är bara hoppas att det går bort i tvätten. Sandra köpte dock ett exakt likadant linne men vi får undvika att ha dom samtidigt. Jag tror att Sara slutar nu så ska ringa henne och höra vad hon ska göra ikväll då, någonting hittar vi säkert alltid på! Jaja, hej då people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback