Kaffe?

Idag fick jag lite kontorssaker av A, och så fick jag en termos, han hade fått alla dessa saker från sparbanken och jag älskar kontorssaker, när jag fick termosen tänkte jag: Ååh, nu kommer jag att kunna sitta uppe hela natten och plugga samtidigt som jag dricker kaffe ur min nya termos, folk kommer liksom tänka att jag är så duktig som sitter uppe och pluggar hela natten och får MVG på alla prov. Det finns bara ett problem.. Jag dricker inte kaffe.. Men jag får väl börja dricka kaffe eller så får jag helt enkelt bara fövara varmt vatten i den så att jag kan göra te! Det var en helt perfekt idé!

Om ni annars är intresserade av vad jag har gjort idag så kan jag säga att vi har tagit det ganska lugnt, jobbet var dock lika jobbigt idag om inte jobbigare, det är ju då tur att man får motion i alla fall, det gäller att vara optimist. Efter jobbet for jag hur som helst direkt hem och duschade och gjorde en "tvåsekunderssminkning"( jag överdriver kanske när jag säger två sekunder, men det tar typ en minut högst) och efter det begav jag mig till A där det vankades surströmming. Jag vågade faktiskt smaka litegrann och det var inte så illa som jag trodde det skulle vara, så nästa gång någon äter surströmming kanske jag är en av dom! Who know? Vi har även hunnit med att bara idag men annars har vi bara tagit det lugnt. Jaja, nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback