Jag orkar inte.

Det känns som om jag aldrig har varit så slut i kroppen som nu i hela mitt liv. Jag orkade inte ens laga mat till mig själv så gjorde bara två mackor vilket jag även åt i förrgår då jag bara skulle laga mat åt mig själv. Jag kände mig sugen på att fara och träna ikväll, men kommer inte orka då jag är så trött och A ville att jag skulle vara med honom så jag får fara och träna på söndag istället, rör ju på mig hela tiden nu när jag jobbar också så det spelar ju ingen roll om jag missar någon gång. Har dock bara tre gånger kvar på träningskortet, men när mamma och pappa kommer hem så ska jag ju få ett eget kort och då ska jag träna mer än två gånger i veckan.

Jag slutade ju 12.00 idag så jag gjorde en omelett till lunch sen så gick jag och la mig och såg på tv ett tag, men somnade efter ca 15 min, men jag är fortfarande lika trött. Men nu vill ni nog inte lyssna på mitt jämrande nå mer, återkommer när jag är på bättre humör!

Kommentarer
Malin säger:

Hej! Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-06 | 22:11:13
Bloggadress: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback