Hjärtklappning

På idrotten idag fick jag hjärtklappning, men orkade inte typ sätta mig ner för det så istället fortsatte jag springa och sådär, så jag fick ännu mer hjärtklappning. Jag hade hjärtklappning under hela idrotten och när den väl tog slut trodde jag helt seriöst att jag skulle svimma, det kändes liksom som att hela världen runt omkring mig snurrade, och färgerna flöt ihop. Detta höll på i ungefär 20 minuter och det var väldigt jobbigt. Under hela matten så hade jag frossa och höll på att somna i boken men jag kämpade på och klarade hela lektionen, sen for jag till A, åt, såg på tv ett tag och sen slocknade jag och sov ända tills mamma kom och hämtade mig kring 19.30, så nu sitter jag här med en uppdrucken kopp te och ska snart se film.

Så ja, that's my story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback