Gulle Sara!

Första skoldagen gick ganska lätt förbi. Det dåliga var dock att först for vi till skolan klockan 9.00 då, och så pratade våran mentor med oss i ca en halvtimme och vi fick reda på att vi skulle få skåpen först 11.40 och hade hål till dess.. Så ja, det var lite smärtsamt.. Men när vi väl slutade så gick jag på stan med Sara och jag fick låna pengar av gullungen till min jacka som jag har spanat in ett tag! Sara köpte en likadan fast grå (min var brun) men det tycker inte jag att det gör någonting, hon var så fin i den så! Fick reda på att jag ska få min lön imorgon så då ska jag lämna tillbaka pengarna till Sara och köpa lite små tjaffs. Sen när jag kommer hem ska jag äntligen BOKA RESA TILL GÖTEBORG!!! GAAAAH! Jag blir galen!

Vi ska även äta surströmming imorgon (jag har konstigt nog börjat tycka om surströmming igen efter flera år) så det blir riktigt gott, efter det blir det troligtvis att vara med Sara. A skulle tydligen klippa nå gräs så det blir en pojkvänsfri fredag, men det kan man ju som sagt också behöva ibland.

Föresten så har jag fått massor av kläder av Jennie som hon inte använder längre, och jag som precis tänkte att jag behövde köpa en ny kofta har nu fått flera nya koftor, så min höst är räddad! Nej, men nu ska jag gå och läsa litegrann, men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback