Gårdagen blev lyckad

Okej, det blev sisådär 3 öl igår (jag tycker inte ens om öl) och konstigt nog blev jag rätt så full ändå, och jag brukar tåla rätt så mycket, men jag skyller på att jag inte hade ätit någon middag. Jag var iallafall på grymt bra humör vilket resulterade i en grymt bra kväll med många roliga upptåg. Dock så saknade jag min boyfriend men det är ju bra om man är utan varandra ibland också, för då är man förhoppningsvis gladare när man träffar varandra nästa gång. Jag träffade även Cassandra utanför Sunes och var en stund med henne, sen kom Sandra till Sunes och vad tror ni kvällen slutade med? Jo, självklart så åt vi då dära och begav oss hem klockan 3.00 på natten.

Nu tar vi hand om chihuhuan Ozzy som vi har satt fast i en "springsele" så att han får springa omkring ute på gräsmattan. Men nu måste jag faktiskt gå och borsta tänderna så att jag blir en riktig människa igen. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback